پنجشنبه ۸ آذر
لطفا با گویش شیرین اصفهانی بخوانید شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۳۶ شماره ثبت ۴۵۱۰۷
بازدید : ۳۳۵۱ | نظرات : ۶۰
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
لباسي ياري من جنسي ش پرندِس
دلي ما پيشي اون بد جور بندِس
لبوني اون چو سوهاني قُمِ ست و
هزاران بار شيرين تر ز قندِس
همون ياقوتي لبهاشَم ز سرخي
اناري ساوه يا شاتوتي كندِس
قد و قامت نگو چون سروی رعناس
خدايي قدّيشم خيلي بلندِس
دو چشمونش مثي جامِ شراب و
آ زلفونش پدر جدّي كمندِس
زدم دل رو به دريا و يه روزي
بهش گفتم: دلم پيشي تو بندِس
كمي با ناز خنديد و به من گفت
كه عشق و عاشقي كُلاً چرندِس
بهش گفتم بيا من شاعر هستم
ميگه باهاس باشي دكتر مهندِس!
سليماني مقدم 07-12-1394 تقديم به ياران شعر ناب، به ويژه دوستان بزرگوارم جناب استكي و جناب شاهنگیان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.