دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
جمال قدسیان تویی نغمه ی عارفان تویی
شاه تویی ماه تویی خرمی دمن تویی
کعبه ی عاشقان تویی صفا ومروه ام تویی
آه دل ستم کشان سرشک چشم بی کسان
ناله ودرد خستگان جمله تویی جمله تویی
ای گل خوش نسیم من هستی من تویی تویی
مسیح تویی کلیم تویی احمد مختار تویی
صف شکن وبت شکنی خلیل وار واشکنی
منتقم خون حسین به اذن حق تویی تویی
ای مه هاشمی نسب مهدی عاشقان تویی
بهشت اگر روا شود برمن عاصی وسیه
شهد نشود به کام من اگر ترانبینمت
حمد وثنای من تویی درد ودوای من تویی
محرم اسرار تویی نغمه وآواز تویی
خانه ی آبادتویی پشت وپناه من تویی
رهبرومرشدم تویی راحت جان من تویی
ارض وسما درسماع به عشق تو مرغ هما
نور امید بامداد دوای درد من تویی
تحفه ی درویش بود به ساحت بارگاه مقدس وملکوتی صاحب عصر وزمان قطب عالم امکان نور چشم منتظران حضرت مهدی عج باشد که مقبول افتد
حقیر بهاءالدین داودپور(بامداد)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.