دود میشوم
نه تو سیگار
می کشی...
نه, من سیگارم
اما !!!
نمی دانم چرا؟؟
حس دود شدن میان
دستان تورا دارم
با هر پک محکم
لبت
روی تنم
شمیلا شهرابی
______________________________________
عالمی بی علم
همه گفتند که تو
عاقل وداناترین در شهر
همه گفتند که
از مکتب و مدرسه ودانشگاه
گذشتی
چه بگویم؟ تو
بی سوادی و
هنر خوانش نداری
غیرراز تویِ بی علم
همه خواندن ..
مشق چشمان مرا
سطر به سطر
دفترم
از عشق تو نوشتم
شمیلا شهرابی
_____________________________________
خواب نازی
زیبا ست
لحظه ی
که تو در خوابی و من
دست بر زیر چانه تو
محو تماشایی
لذتی وافر دارد
چهره ی زیبای تو را
با خدا در خلوت
نظار گر باشم
تو در خواب باشی و
من بی تاب بوسیدن
لبهایت
شمیلا شهرابی
_____________________________________
نشانی
گفتی که میایی و...
من هنوز ،
سر هر گوچه
نشانی
می گذارم
مبادا !!!
گم کنی
خانه ام را
هرچند...
رنگ زرد ی
زین جدایی
رو ی در ودیوار خانه
نشسته
خزان از باغ و بوستان هم گذشته
دستی هم بر چهره ی
من کشیده
شمیلا شهرابی
_________________________________
شورزار
انقدر
نباریدی
آسمان پر مهرم
ای توووو
رگبار پرشور
زندگی
سرتا پا شور زار
شد
دریاچه ی شیرین
احساسم...
شمیلا شهرابی
_____________________________
سهم عشق
از عشق ...
حسرتت سهم من
وفایت سهم او
دوریت سهم من
دلداگی سهم او
اخمت سهم من
لبخندت مال او
نبودنت سهم من
دستانت دردست او
بغضت سهم من
بوسه ات سهم او
تقسیم عادلانه ایست
به هریک چیزی بخشیدی
من اشک
او آغوش
شمیلا شهرابی
__________________________________
لغت نامه
چه سری است
میان چشمان تو
با
فرهنگ لغات دهخدا
که هرگاه
نگاهم
میکنی
واژ ه ها در دفتر شعرم
غوغا می کنند
شمیلا شهرابی
بسیار جالب و زیبا بودند
خصوصا اولی