سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر عرفان فتح الهی(واثق )
آخرین اشعار ناب عرفان فتح الهی(واثق )
|
با یاد تو هر شب من دیوانه و گریانم میگریم و نرگس هم چون سیل به دامانم
از دیده ی خون بارم از اشک رخ تارم عمریست نمی نالم از هجر تو نالانم
شب بی تو سحر کردن اشک رخ خود دیدن در آئینه ی حسرت برده همه جولانم
از داغ رخ سرخت سرخ است رخ دیده چون لاله که میروید بر سنگ شهیدانم
بی مهر رخت افسوس ای لاله ی بر بادم تنهایم و میدانم مهمان_ زمستانم
ای بی خبر از دنیا رخ پنهان مکن از ما از هجر رخت بنگر چندیست پریشانم
ای نوگل_ خندانم ای ماه شب _تارم از هجر_شب_تارت عمریست که بارانم
بارانم و می بارم بر دشت و چمن زاران امید که تو رویی از نو به گلستانم
بنگرکه چه بی سامانم ای تو همه سامانم باشد که تو آیی آید همه سامانم
افسوس_ من امروز است افسوس خوری روزی شاید که نمیدانی من واثق دورانم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.