پنجشنبه ۸ آذر
اینترنت ما! شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۴۴۵۱۳
بازدید : ۵۹۶ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
چو حالِ بنده خراب است حالِ اينترنت
شده پر از كك و پيسي، جمالِ اينترنت
دگر ز حالِ خوشِ او اثر نمي يابم
چرا كه مانده فقط قيل و قالِ اينترنت
دوباره نامه ي ما را كبوتري آورد
نمي توان چو پريدن به بالِ اينترنت
چنان به کندیِ خود گشته شهره ی عالم
كه موشِ كور بگريد به حالِ اينتر نت
شنيده ام كه نباشد مَماتِ آدمها
به سختيِ سَكرات و زوالِ اينترنت
مرا نه در شب و در روز ميلِ خوابي هست
براي خواب چه تخت است خيالِ اينترنت !
تمامِ شب شده بودم به تبلتم خيره
براي خاطرِ لطف و كمالِ اينترنت!
چه اشکها که بريزم ز شوق ديدارش
اگر شبي برسم بر وصالِ اينترنت !
ز قطعيِ نتِ خود آنقدَر شدم خسته
دگر طلب نكنم اتّصالِ اينتر نت
فقط براي من و تو چنين بوَد كارش؟
و يا همين شده هر جا روالِ اينترنت؟
خدا خدا بكنم تا مگر كه بردارد
ز گردنِ همه ي ما وبالِ اينترنت
من از تو سرعتِ انجامِ كار مي خواهم
براي من بزني هي مثالِ اينتر نت ؟؟!
كلامِ آخرِ ما اين كه بي جهت گشته
تمامِ فكر و خيالم، خيالِ اينترنت
ولي به محضر ياران كنم سلامي چند
ز شرق و غرب و جنوب و شمالِ اينترنت
سلیمانی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.