گردش پرگار حق حول نبی(ص) ست
هرچه را خارج از آن شد باطلیست
محور این دایره زهرا(س) شده
جان من ، زهرا(س) فدائی علی(ع) ست
-------------
آنکه میگوید علی(ع) یعنی خدا
با دل و جان می کند این ادعا
ظاهراً کفران حق باشد ،ولی
باطناً حق می شود از او رضا
----------------
فاطمه(س) معنای قرآن بوده است
سوره ی کوثر به اذعان بوده است
نیست از قرآن کسی مظلوم تر؟
فاطمه(س) مظلوم تر از آن بوده است
----------
گرچه قبر فاطمه(س) پنهان شده
شیعیان را آتش هجران شده
عطر او از مدفن معصومه(س) است
حق مطلب این چنین جبران شده
------------
خون آن شش ماهه جاری مانده است
زخم در بر سینه کاری مانده است
مهدی(ع) موعود ای جانم فدا
شیعه را چشم انتظاری مانده است
-----------
شب افروز 26/1/94
جمکران* جمع کران های دل است
دل در این وادی که باشد کامل است
تا خداوند هرکه می خواهد رود
رفتن از این فاصله یک منزل است
----------
شب افروز 14/11/94
*مسجد جمکران واقع در حومه ی شهر قم می باشد که اعمالی مخصوص به خود دارد
درود استادبزرگوارم
بسیارزیبا بود
درپناه ائمه موفق باشید همیشه