جمعه ۲ آذر
کویر شعری از کیومرث نجفی مهر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۴۴۲۹۶
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر کیومرث نجفی مهر
آخرین اشعار ناب کیومرث نجفی مهر
|
ما که خود از بهشتت رفته ایم,شیطان میخواهیم چیکار؟
کویرت را عاشقیم و می پسندیم,باران میخواهیم چیکار؟
ما که دلهامان پر از آرامش یاد تو نیست
سالها بی یاد تو بی خانه ایم,سامان میخواهیم چیکار؟
ما که سالهاست هر گلی را دیده ایم, له کرده ایم
خار را دوست داریم می پرستیم,گلستان میخواهیم چیکار؟
ما که بنده ائی ناچیز بودیم و الان پرمدعا
از خصیلتهای انسان دور افتادیم,حیوان میخواهیم چیکار؟
ما که دوستان را خنجر و زخم زبانها میزنیم
نمک خورده و نمکدان شکنیم ,میزبان میخواهیم چیکار؟
کاش یا رب ,رها میکردی این بندگان
سالها در ته چاه افتاده ایم ,بگو زندان میخواهیم چیکار؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.