يکشنبه ۴ آذر
غزلی برای مولا علی شعری از ایمان کریمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۴۴۲۲۸
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب ایمان کریمی
|
بسم الله الرحمن الرحیم
روزی خود را سالها از دار می گیرد
در اصل رزق از حیدر کرار می گیرد
داری که با دستان خود آبش دهد عمری
داری که جان از میثم تمار می گیرد
زلف علی ، دست علی ، خاک کف پاهاش
عیسی شفایش را از این آثار می گیرد
ساقی بگو چای نجف را خورده ای یا نه؟
می گیردت می گیردت بسیار می گیرد
عاشق ضریحش را که می گیرد خبر دارد
مستانه دستش را به زلف یار می گیرد
نه ذوالفقارش ، بلکه تیغ ابروی مولا
روح از تن هر دشمن قدار می گیرد
هر بار بعد از هر نبردی ، شخصاً عزرائیل
از چند و چون کشته ها آمار می گیرد
#
حیدر کسی که درب خیبر کنده است اما
روزی توانش را در و دیوار می گیرد...
ایمان کریمی / سمنان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.