پنجشنبه ۱ آذر
داعشی شعری از امیر صادق
از دفتر در رگ های سایه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۳۰ شماره ثبت ۴۴۱۴۴
بازدید : ۵۹۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب امیر صادق
|
وقتی که تو رو دارم تو عشقت داعشی میشم
یه تکفیریه دیونم توی عشقت سلفی میشم
وقتی که تو رو دارم توی چشمات شرع قانونه
با یه گوشه نگاه تو تموم شهر داغونه
وقتی که تو رو دارم امیر یکتازی تو
تو دستورم بده تا من بمیرم پیش پای تو
وقتی که تو رو دارم جهان فتحش چه اسونه
تو میشی سرور عالم نفسهات حکم میرونه
وقتی که تو رو دارم اره میشه ادمارو کشت
اره میشه منطق و سر زد تمومه فیلسوفارو کشت
وقتی که تو رو دارم انتحاری کار هر روز
تو قلبم بمب میزاری شهادت کار هر روز
تو رو دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.