يکشنبه ۴ آذر
شب ها شعری از امیر صادق
از دفتر در رگ های سایه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۳۳ شماره ثبت ۳۸۰۸۰
بازدید : ۳۷۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب امیر صادق
|
تجاوز میکنم شب ها به صبحم
چه دردی داره زخمای وجودم
شبا شلاق رو حد میکنم باز
به روی مغز مست خاطراتم
شبا عیسی میشم من
تو میشی اون صلیبش
نمیدونی که تا صبح چقدر مصلوبتم من
شبا تا صبح بیدارم
دو تا خورشید تو چشمامه
دو تا خورشیدی که تا صبح به عکسای تو میتابه
شبا زندانی میشم من
تو سلولی که دیواراش با حرفای تو پرمیشه
تو سلولی که زنجیراش با دستای تو درگیره
شبا تا صبح بیدارم
این جهنم روی تکراره
شبا تا صبح بیدارم
شبایی که رو خط خون دوباره اشک میباره
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.