جمعه ۲ آذر
کلاغ شعری از ایمان نوش آذری
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ۰۰:۲۵ شماره ثبت ۴۳۹۹۹
بازدید : ۷۱۵ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب ایمان نوش آذری
|
دروغ بود تمام غصه ها
فریب بود کلاغ قصه ها
چقدر فکرهای کودکی
که من به خواب رفته ام
کنار مادرم
ولی کلاغ
هیچ شبی رنگ خانه اش ندید
بخواب کودکم نخور تو غصه ی کلاغ
مثل من
نشو اسیر قصه ی کلاغ
مثل من
پیر میشوی چو من
کلاغ کشت و خانه اش رسید
ایمان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.