سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
آخرین اشعار ناب مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
|
نه من آنم که تو در قلب من از یاد روی
نه تو آنی که من از روی تو بیزار شوم
نه بر آنم که تورا بی هدف از یاد برم
نه تو آنی که در اوهام سرم...
در بیابان دلم خاک کنم
تا حقیقت به دلم برگردد...
تهِ پستویِ همه افکارم
پشت آواز غزل ،
باز از خود بنویس
تو برایم بنویس
بنویس از سرِ عشق
كه جدایی چقدر درد برایم دیده
بنویس از تهِ پاکی و صفا
که چرا رفته ز نورِ دیده
تا که هر لحظه برایت نگران ...
چشم در راه قدمهای زمان
به دوصد بار ِ گران
ناله را ساز کنم
همه راه فقط...
نام تو آواز کنم
که برایم مانی
که برایت مانم
این تمام عشق است:
که تو در روح من و جانِ دلم می مانی ؟
.
.
. نمي دونم چرا هميبشه تهش اين شكلي از آ ب در مياد
بازم شرمنده دوستان شدم اگه خوب نشد ...
نقد كنيد تا از راهنمايي هاي عزيزانم بهره ببرم و ياد بگيرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نه تو آنی که من از روی تو بیزار شوم
درود برادرخوبم مسیح
بابیت بسیارزیبایی شروع کرد
بسیارلذت بردم
احسنت