جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: استحاله شدم از خود
**
استحاله شدم از خود
بیگانه شدم باخود
نه کافر م – نه ملسم
من مانده ام درخود
**
استحاله شدم از خود
- بیگانه شدم با خود
نه آشنا با کس
نه آشنا با خود
**
نه آدم- نه حیوانم
نه آتش و نه آب م
نه بیدار و نه خوابم
نه از هوا نه از خاکم
**
من مانده ام با خود
من مانده در خود
استحاله شدم از خود
بیگانه شدم از خود
**
نه آشنای خویش
نه راه دلی در پیش
نه ماهی – نه دریایم
من مانده ام در خویش
**
من مانده ام با خود
تنها مانده ام با خود
بیگانه ام با خود
استحاله ام در خود
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/9/23- بدیه- ناتمام-
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نه کافر م – نه مسلم
من مانده ام درخود