جمعه ۲۵ آبان
اسم رمز شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر ایثار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۵۸ شماره ثبت ۴۳۵۵۰
بازدید : ۱۵۷۰ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
اسم رمز شیعیان در هر کجا باشد حجاب
اقتدار و افتخار در دین ما آردحجاب
در بر دشمن اگر مانند شیر استاده ایم
غیرت ایرانیان بس ریشه ها دارد حجاب
ای که میگویی درون قلب خود پاکیزه کن
در قیامت پرچم زهرا که می ماند حجاب
عزت و ارج و بقای شیعه در خون شهید
خواهرم خون شهید اینک ترا خواند حجاب
مشکلات ما اگر در نان و مسکن بود و هست
آنچه دشمن ترک آن را از تو میخواهد حجاب
جامعه با حفظ تقوا میشود ایمن یقین
اولین سنگر که رجحان بر همه دارد حجاب
پرچم ما همچو #طوفان میوزد تا بیکران
آنچه ایران را به دنیا می شناساند حجاب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.