يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
1
دلیلی برای ماندن نمی بینم
وقتی در شکاف بینمان
دست هایی برایت دراز شد
و تو ...
دست آنها را گرفتی
.
.
.
گاهی تسلیم شدن
عین پیروزی ست .
*******************
2
میترسم از تند رفتن
کاش همینطور که آرام خزیدی
آرام بروی ...
زخم ها کاریند
می ترسم از تند رفتن
****************
3
قانون همه یا هیچ ...
به هیچ رسید
خاطره ای آویخته در مطبخ
وقتی دلالان زیاد شدند
خون عشق ریخته شد
بی گناه !!!
**********
4
دیگر به این فاصله ها عادت کرده ام
دلتنگی را به باد سپردم
تا هروقت خواست بوزد
چه فرقی می کند شب است یا روز
هر چه تکانش می دهم
بیدار نمی شود !!!
احساسم.
***************
5
دلتنگم !!!
نه برای کسی
برای احساس مرده ام
دلتنگم !!!
کاش قبری داشت
تا برایش فاتحه ای بخوانم
آرامش ندارد
عذاب می کشد .
*********************
6
تن هایی که تنهایی را
در شهر می کشند
عاقبت تو را
می کشند !!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عشق دریای پر تلاطم چشمان
زیبای توست _
که در آن دوبار غرق می شوم
روز و شب ،
عطر گیسوانت را کم دارم.