جمعه ۲ آذر
متروکه شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۴۳۵۰۷
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [31.12.15 12:55]
فریاد سکوت, [31.12.15 12:51]
به نام او که اوست
..متروکه ..
چشم در خواب
خواب در چشم
افکار در خانه ای متروک در خشم
سیاهی در بستر افکار بیدار
یادها از وسوسه تکرار بیذار
خانه متروکه می گرید
اشک در متروکه می گرید
اشک در چشم می خشکد
خانه متروکست
سکوت در متروکه پیله ای می بندد
یاس با فریاد..
با رعب..
در سکوت..
بی صدا می نالد
آسمان با نجابتی از جنس ابر
آسمان می بارد
ابر را می شوید
پیچکی سبز آغوش بر متروکه می گیرد
متروکه اما.......
در زمانی دور ...
در تنهای خویش در خواب
خاطراتی تلخ...
لالایی شیرین برمتروکه می خواند
شومینه خاموش
نور در آیینه...
ظلمت متروکه می میرد
متروکه در آیینه رخ می شوید
می گذارد بر دل شومینه..
هیزمی از خویش..
از جنس خاطرات خشکیده
پرده رعب از آن پنجره ها بردارد
نور در متروکه می رقصد
رهگذزی خسته و درمانده ره به متروکه می یابد
متروکه می بیند
مترکه می خندد
در متروکه به رویش باز است
متروکه دگر روشنی می گیرد
گل کاشی ها می شکفد
گل کاشی در افکار سپید با نور می رقصد
رهگذر قصر در چشم متروکه می بیند
متروکه آنی چشم به هم می بندد
چشم با ترسی عمیق باز شود
می نگرد
متروکه در قصر خویش تن می بیند
رهگذر می ماند
متروکه می گرید
متروکه اما حالا در آتش شومینه قصر می سوزد
رهگذر بر سر آن قصر گلی می کارد
عشق می روید
قصر با لبخندی..
با اشک....
خستگی از رهگذر می شوید
خواب در چشم
چشم در خواب
رهگذر در قصر
قصر در رهگذر.....
زندگی می یابد
نیما آسمند 1394/7/6 AM 3:19
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.