دوشنبه ۵ آذر
لایحه فمنیسم شعری از آرمان صورتگر
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۲۷ شماره ثبت ۴۳۴۵
بازدید : ۱۳۸۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب آرمان صورتگر
|
آه تیهو
با قناری هماهنگ شو
بخوان آرام
از گوشه سلمک شور چشمان دختری که اشک هایش دریاست
بی دلیل
اینجا همان عماره النساء ست
که زنان صحبت از فمنیسم میکنند . . .!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.