جمعه ۲۵ آبان
واحد دلتنگی شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۴۷ شماره ثبت ۴۳۳۵۷
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
سرخی لب هایت از ماژیک هم ماژیک تر
در لباس کهنه ات هستی برایم شیک تر
تا بخواهم از تو بنویسم غزل هایی رفیق....
می شود خودکار بیک م بیش از این ها بیک تر
کاش می شد لحظه ی دیدار باران می گرفت
شانه هامان زیر چتری می شود.... نزدیک تر
درس اندام تو مثل امتحانی تستی است..
تیک موها.... تیک لب ها... . تیک چشمان تیک تر
واحد *دلتنگی ام * قوس کمرگاه شماست. .
من همان اندازه * دلتنگم * . .. . *کمر باریک تر
*گیسوانت * طالعم را پیش بینی کرده است. ..
سرنوشتم می شود آخر از این... .* تا ریک تر *
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.