سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر موسی ظهوری آرام(آرام)
آخرین اشعار ناب موسی ظهوری آرام(آرام)
|
شهوت پدر آتش بر انگیخت
عاطفه مادر آب شد
از هم آغوشی آب وآتش
ما زاده شدیم
زایشی مقارن گریه های بی امان آبستن حوادثی داغ
از جنس نیاز
به رنگ عاطفه
به مستوری یک راز
زندگی می شود آغاز
و در حلقه عادت وتکرار
در تفرج یک روز گرم تابستان
در ان زمان
که نشسته در کنار رود
به نظاره درخت آمرود
در اندیشه فرو می رود
در اندیشه زردی یاس آلود خزان
در تفکر سوز سرمای زمستان
در انتظار شکفتن سبز بهار
از بیم و امید
بود ونبود
سرشار
و یک درنگ
در آستانه این تکرار
به کوتاهی لحظه ای
که نفس فرو می رود
وباز نمی گردد
در حسرت وهم آلود تولدی دیگر
در تمنای آرامشی مطلق
همزمان
با تولد آدمهایی
به وسعت جهان
غم انگیز می یابد
پایان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرادربزرگوارم
زیبا وتفکربرانگیزبوداحسنت