جمعه ۲ آذر
بدون حرف شعری از سینا یعقوبی نژاد
از دفتر تنفس شعر نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ۰۱:۱۱ شماره ثبت ۴۳۲۷۷
بازدید : ۴۹۷ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
صدات خسته پر از احساس تنهایی
منم درگیر احساست
بدون ترس رسوایی
شب از نیمه گذشته چشم من بارون
تمام خونه ام آوار درده
لحظه هام داغون
خودت اینبار گفتی پیش من هستی
منم عاشق شدم کم کم
بدون حرفی و قصدی
نگاهت رو چقد باور کنم حرفی بزن با من
مگه چیزی به تو گفتم
که دوری می کنی از من
هنوز عکست به دیواره منم می بوسمش هر شب
بمون امشب چه کوتاهه
ندارم فرصت و طاقت
خداحافظ شده کارت نمی فهمی چقد سردم
خدا میدونه این بارم
پر از زخمم پر از دردم
کنار پنجره گلهای پژمرده واسم دنیاست
تو رو دیدن چقد سخته
برام اندازه ی رویاست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.