آسمون بارونیه، چشام دوباره تر شده
نمیدونم کجایی، دلم دوباره تنگ شده
دیگه باز مثل همیشه نیستی تو کنار من
این دل دیوونه من اسیر قفس شده
کجایی ای کسی که یه روزی مال من بودی
بیا و ببین که این دل دیگه بی نفس شده
یادمه یه روزی گفتی: دستاتو بهم بده
اما حالا دیگه دستام به مثال یخ شده
روزی که جدا شدی ازم فراموش نمیشه
اما اینو تو بدون این دلم آروم نشده
چقده راحت و ساده تو ازم دل بریدی
بعد تو این دل من اسیر و در به در شده
زندگیت بدون من عالی شده بی معرفت؟
کاش میفهمیدی دلم دیوونه ی نگات شده
ای عزیز بی وفا نمک رو زخمم پاشیدی
بعد تو از چش من حتی یه خواب رد نشده
یادمه وقتی که بودی خواب هر شبم بودی
اما مثل اینکه دیگه خواب دیدن تموم شده
بی وفا نذاشتی حتی یه خداحافظی کنم
همه چی برای قلب من یه آرزو شده
ای عزیز بی وفا هر کجا هستی تو بخند
اما اینو تو بدون عشقم بهت کم نشده
دلتو دست خدا سپردمش نامهربون
اما قلبم تا حالا انقده عاشق نشده