رهبرعلي است
زيبا دلي است در ره زيباي ما علي است
خرم كسي است روز و شبش ذكر يا علي است
اي عاشقان راه علي ، عشق جاودان
رهبر علي، وصي نبي، رهنما علي است
او يار عشق و شور و صفا باد و يار «او»
بعد از رسول حضرت حقّ، مرتضي علي است
او نايب است در همه احوال اين جهان
هر جا كه نام او است و وليِ خدا علي است
برتر ز آن علي به كجا ديدهايم امام
در راه عدل و داد و به هر جا و جا علي است
رهبر به عشق و دلبر جانان فقط هموست
داماد عشق و دلبر دلهاي ما علي است
عاشق به دين و جلوههاي دنياي معرفت
هم رمز و راز عشق و صفا هم وفا علي است
مولاي ما است در دو جهان آن حبيب عشق
راهش خدا و در ره آن مصطفي علي است
باور مرا كه نيست چه گويم ز راز او
چون رمز و راز خلقت و هم ماسوا علي است
مردي كه جز به حقّ و حقيقت نرفت راه
«فاتح» به كار هر دو جهان پر بها علي است