سه شنبه ۱۵ آبان
خواب شعری از سپهر نیک
از دفتر سحر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ۰۲:۳۹ شماره ثبت ۴۲۹۹
بازدید : ۸۴۵ | نظرات : ۱۰
|
|
خواب
خوابیدم خوابم برد
در دریای خوب ذهنم
دیدم عكس رخ زیبایت
گفتم ای رخ زیبایی
چرا لبخند تو
زیباست
چرا آن چال خنده بر گونه های تو
مثل یك دریاست؟
چرا آن نگاه تو اینقدر تنهاست
تبسم كرد و گفت
نه آن عكسم
من به چشم یار خود آن عاشق زیبام
همچو گل
زیبا همچو آن قاب عكس پیر اجدادم
راستی تو كه هستی
چرا من این همه سوال سخت می پرسی
چرا؟ از قلب من
از این دل خسته
نمیپرسی؟
چرا از عاشقی دل دادگی
هرگز نمیپرسی؟
به او گفتم
من آن احساس هستم
آن باغبان پیردنیای تو ام
عكس خندید اشك بر گونه هاش لغزید از ذهنم خرامان رفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.