شنبه ۳ آذر
شط رنج شعری از فریبا مُطاعی
از دفتر خوان ِ دل (2) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۴۲۹۰۱
بازدید : ۱۰۷۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فریبا مُطاعی
|
مُهره های شط رنج مان
من و تو
بازی تمام
یک حرکت مانده
تا تنهایی
***
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.