يکشنبه ۲۷ آبان
صفرنامه شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر انتظار نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۴ شماره ثبت ۴۲۸۷۱
بازدید : ۴۹۶ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
هدیه ی نا قابلی به پیامبر مهر و حضرت محمد مصطفی
و کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی و امام علی ابن موسی الرضا (علیهم السلام)
این برادر ها به قتلِ هم ٬ کمر را بسته اند
غافل از آیین پر مهر تو ٬ گویا گشته اند
بعد از آن ساعت که رفتی ای پدر از بین ما
یازده بار دگر ٬ این قوم ٬ بابا کشته اند
*****************************
ای قاتل بی رحم تو همبستر و یارت
پرپر شده بین در و دیوار بهارت
در خانه و در کوچه و در شهر غریبی
تاریکترین نقطه ی شهر است مزارت
******************************
ای شاه مشهد و ای قبله گاه ما مسموم زهر دغل کاری و ریا ماییم مفتخر به غلامیِّ خواهرت ما را به صحن و سرایت صدا نما
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.