با سلام :
بعد از یه غیبت ِ نسبتا کوتاه، یه قطعه شعر طنز اصفهانی ، میتونه ره آورد ِ مناسبی باشه ...
تا نظر دوستان چه باشد ؟؟؟
______________________________________________________________
کِـرِ و ا تِـت ، یه وَ ر ُ رَخت ُ لِباسِت ، یـه وَ رِ س
کـت ِ چَـرمیت ، یه وَر ُ کفش ِ گشادِ ت یه وَ رِس
یه ، قوری چای گلستان ُ یه قندون ، پـو لِـکی
یه سماور ، پُـر ِ آب، جوش ُ نَـبا تِـت، یه وَ رِس
انتظار خیلی بَدِ س ، امّا ، می اَرزِه ، به وصال
اون صدای پات،یه وَ ر، سلامی گرمِت یه وَ رِس
یه دونه مَـنـقَلی وَرشو ، با یه قلیونی ،حَـکوم
یه پاکت ، ذغالی جَـکسَن با سیگارِت یه وَ رِس
دست ُپا،چُـلُـفتی ،بی عُرضگی ُ شِـرتی کاری
نق نق ِ بِـچات،یه وَ ر ، اَخمی خانومِـت یه وَرِس
شبی عیدی انگاری ، موردونِـه خورده جـیـبـاتو
بُـغض ُ اشـگِـت یه وَر ُ دل ِ کِـبابِـت، یه وَ رِس
آجیل ُ میوه ُ شیرینی ُ گز ، میخاد ، خانوم
تو با یارانه ،یه وَ ر ،جیب های خالیت یه وَرس
میدونم سخت شده این آبروداری ،شبی عید
دید ُ باز دیدا ،یـه وَ ر،شَـرم،ز عَیالِـت یه وَ رِس
______________________________________________