دوشنبه ۵ آذر
کهنسالی شعری از احمد کاظمیان (شهاب )
از دفتر شهاب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۴۲۸۱
بازدید : ۱۳۸۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر احمد کاظمیان (شهاب )
آخرین اشعار ناب احمد کاظمیان (شهاب )
|
مرغ دلم به یاد کسی پر نمی زند
وزدل خیال وخاطره ای سر نمی زند
چشمم به در نهاده ولیکن تلنگری
یک آشنا به حلقه این در نمی زند
اینجا کسی برای غریبانه مردنم
رنگاب خون به اشک مقطر نمی زند
مکتوب عاشقانه ی پیرانه ی مرا
معشوقه ای نمی پسنددو تمبر نمیزند
نقشی پریده رنگم وشاعر به صورتم
انگاره ای زچهر ه ی دلبر نمی زند
مانم به زورقی که شکستست وهیچگاه
پهلو دگر به ساحل بندر نمی زند
حتی اگر شهاب فروزنده ای شوم
برخرمنی ٰ شرار من آذر نمی زند
احمد کاظمیان شهاب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.