جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« سیگار »
برگ هایِ پیچیده ام
چکامه ، چکامه
واژه هایِ کام گرفته را
از حلقه هایِ دود
به پک هایِ آخر رسانده بود
و سرطانِ شعر
کمترین عارضه است
در لب زدن به تو ...
و من دور می زدم
خودم را
پیش از صدور هر قبض روح
پشتِ هر تابلویِ دور زدن ممنوعی
که جریمه یِ همه یِ قبض هاست !
با این همه باز
از مجرایِ دهانِ تو انگار من
مجرمانه هر لب را
در بوسه گاهِ مرگ
برگ برگ ربوده ام !
|
|