جمعه ۲ آذر
زخم دلم شعری از نرگس بهارلویی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ۰۰:۳۴ شماره ثبت ۴۲۷۶۷
بازدید : ۸۳۴ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب نرگس بهارلویی
|
با رفتن تو زخم دلم ،زخم زبان شد
فریاد و فغانم همه از دیده روان شد
زان کوشش بیهوده که در راه تو کردم
سرمایه ی من بود که تاراج زمان شد
بازار تو سودای تو دل خسته نداند
اینگونه دلم خسته ی اندوه و زیان شد
آن دل که سپردم به تو در لحظه ی دیدار
رفتی و چنین کشته ی ایام خزان شد
دل از من بیچاره ی عاشق تو گرفتی
در سینه زا این واقعه بی تاب و توان شد
شرح غم و اندوه تو را قافیه سازم!!
اندوه تو بیش از سخن و شرح بیان شد
نه دسترسی برتو و نه فرصت دیدار
زخمی که نهان بود چنین باز و عیان شد
نرگس بهارلویی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تبریک بابت خلق این اثر زیبا