يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
اه
پدر
می سوزم
از فقدانت
خود به تنهائی
کل مردم !
مانده ام
بی کس و یاور
اه
پدر بعد از تو
تاج
شاهنشاهیت
بر سر
تاب ایستادن ندارد
دائم می افتد
از سر
عریانم و
بی آبرو
پرسه زنان
درکوچه پس کوچه های
شهر.
خانه ها آباد
از عطر تنت
شقایق
مرهم
بر زخم
خشک و تر
اشک ها ریزد
و غرق گردد
راه نفس
و گلو
تا بدنیا آرد
رحم این دنیا
همچو تو
یک پسر
اه پدر
اه پدر.....
بداهه ائی بود به بزرگواریتان ببخشید
28/7/2011 لندن- انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.