جمعه ۲ آذر
تصویر سیاه شهر شعری از سعیده سجادی(نقش روان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۰ ۰۴:۲۶ شماره ثبت ۴۲۶۱
بازدید : ۸۷۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر سعیده سجادی(نقش روان)
آخرین اشعار ناب سعیده سجادی(نقش روان)
|
هوی هو...
می وزد...
پشت قاب بی عبور دردها
باد سردِ بیقرار؛
آن طرف تر از حصار پنجره
سایه ی شب آرمیده در غبار
وای وا...
می دمد
حسرتی عجین شده
با نگاه کودکی اسیر دست کوچه ها
در خیال نازکش نمانده جز
گرد شادی از فروش غنچه ها
های ها...
می چکد
داغ غم به روی گونه های تر
باز دست خالی و دلی پر از
رد ِضربه های کاری تبر،
گویی از هجوم بی امان درد
گم شده در التهاب باورم
روزن امید ِواژه ی سحر!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده ای ناب و عالی دارید
احسنت و آفرین
موفق باشید