جمعه ۲ آذر
آزارم نده شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۱۸ شماره ثبت ۴۲۵۰۸
بازدید : ۱۹۳۶ | نظرات : ۹۰
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
گر ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﻣﺮﺍ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺁﺯﺍﺭﻡ ﻧﺪﻩ
ﯾﺎ ﺭﻫﺎ ﮐﻦ ﺑﻨﺪ ﺧﻮﺩ ﯾﺎ ﺩﻝ ﺑﺮ ﺍﻓﮑﺎﺭﻡ ﻧﺪﻩ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺣﺎﺷﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﺩﺳﺖ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ، ﺁﺯﺍﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭﻡ ﻧﺪﻩ
ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺑﺮ ﻗﻠﺐ ﺯﺍﺭﻡ ﻧﯿﺶ ﻋﻘﺮﺏ ﻣﯿﺰﻧﯽ؟؟
ﺧﻨﺪﻩ ﺑﺲ ﮐﻦ ﻃﻌﻨﻪ ﺑﺮﺍﯾﻦ ﻗﻠﺐ ﺑﯿﻤﺎﺭﻡ ﻧﺪﻩ
ﮐﻢ ﺩﻣﺎﺭ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﯼ ... ؟ ﻧﮑﻦ
ﻧﺎﺯ ﮐﻢ ﮐﻦ ﻭﻋﺪﻩ ﺑﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺩﯾﺪﺍﺭﻡ ﻧﺪﻩ
ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽ ﺩﺭ ﻋﻤﻖ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ
ﭘﺲ ﺭﻫﺎﯾﻢ ﮐﻦ ﺑﺮﻭ ﻫﺮﺭﻭﺯ ﻫﺸﺪﺍﺭﻡ ﻧﺪﻩ
ﻣﺮﺩ ﻫﺴﺘﯽ ﻻﺍﻗﻞ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺁﺯﺍﺩﻡ ﺑﮑﻦ
ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﺍﺗﺸﯿﻨﺖ ﺣﺮﺹ ﻭ آﺯﺍﺭﻡ ﻧﺪﻩ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.