جمعه ۲ آذر
برگرد شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۴۲۴۹۲
بازدید : ۴۷۴ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
بر مزارم شست و شویی کن غبار و گرد را
تا ببینی آنچه مهرت بر سرم آورد را
گیسوان را پهن کن امشب به روی سینه ام
تا بگویم رشته رشته رشته رشته... درد را
*سنگ *با *آیینه * هم فکر تماشای خود است
*دختری * هرگز نمی فهمد *شکست مرد * را
هر زمانی با رقیبم در خیابان رفته ای
من رعایت کرده بودم *طرح زوج و فرد *را
رنگ *سبز * چشم تان هشدار قلبی *قرمز *است
کاش محطا طانه می رفتم چراغ *زرد *را
رفتی و دریا به روی ماسه ی ساحل نوشت.. .
موج من آخر بفهمی معنی *برگرد *را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.