سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ره توشه

        شعری از

        سعید چرخچی

        از دفتر رویای ارغوانی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ۰۲:۵۸ شماره ثبت ۴۲۲۶۳
          بازدید : ۴۰۶   |    نظرات : ۴۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سعید چرخچی

        خمیده در نگاه خسته ام تندیس این هستی
        شتابی کو ؟ که دریابد برای زهرخندی هم مجالی نیست
        و شب می کوبدم بر در
        و تاریکی در این عصیان نابخرد به ناگه بر در این خانه می کوبد
        مرا اینگونه دربند است صدها باور لبخند و آدینه
        و تصویری نگون از شرم آیینه
        و پنداری چنین در قامت اندیشه ام جاریست
        و احساسی چنان در بستر روح و روان خسته ام باقیست
        نمی خندی بدین تصویر نامیمون ؟
        نمی بینی چه سان اندیشه ها دربند احساسند؟
        و احساس هم به پوچی خرد می خندد و بار سفر از ورطه تردید می بندد ؟
        و این تصویر رنگارنگ و درهم حاصل از ادغام ناموزون عشق و وهم و پندار است
        من و تو زاده این جنگ و پیکاریم
        و گاهی از سر اندیشه و گاه از سر عشقی نهان درگیر دیداریم
        گهی خواب و گهی بیدار بیداریم
        وزین درد ملال آور بسی رنجور و بیماریم
        فقط یک روزن امید آنسو می درخشد باز
        بسان نقطه آغاز
        همانند دو بال از قصه پرواز
        بیا ... ره توشه ای از عشق در این کوله بار خسته بگذاریم
        و فارغ از همه پندار ها و باید و شاید بسوی نور بشتابیم
        حدیث ما شدن ها را دوباره باز بستاییم
        زمان کوتاه
        زمین بی راه
        هزاران آه
        هزاران آه
        ..........
        ......
        ...
        ۱۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        نوید شیروانی
        جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۴۵
        خندانک
        خیلی زیبا
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0