چهارشنبه ۱۶ آبان
امید شعری از می گل شریفی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۴۳ شماره ثبت ۴۲۱۶۵
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب می گل شریفی
|
یه وقتایی نمیفهمی
مسیرو اشتباه میری
حواست نیست نمیفهمی
به دنیا اعتباری نیست
یه وقتایی تو یه حسی
که هیچکس و نمیشناسی
میون راه موندی و
داری بازی و می بازی
نگو دیره واسه برگشت
میشه از نو بازی کرد
میشه قلب شکستت رو
یه جوری باز راضی کرد
یه وقتایی میشه بازم
دوباره پاشی تو از جات
بخندی و بگی بازم
امیدی هست به فردات
فقط پاشو نگو دیره
که دنیاجاتو میگیره
بزن پوزخند به دنیا که
امید دستاتو میگیره
یه وقتایی باید پاشد
باید راهی دریا شد
بگی دنیا قشنگه باز
بایددلگرم به فردا شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.