جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
در نقطه ی کور
صفحه ی رادار چشم ها،
بی خیال
سبقت لحظه ها،
گریزان از
آشوب زمان،
بی پروا...
سقوط کردم؛
در آغوش
مثلث برمودای
عشق تو!
من واین ...
سه گوشه ی راز آلود!
غرق ابهام
فرورفته در مه.
بی بازگشت؛
...تمام دلم
تو را فریاد می زد.
آمده بودم؛
فقط
بال هایم را بردارم.
...دلخوشی کمی نیست
شاید همین جا
جزیره ی خضرا باشد؛
بهشت موعود
سرزمین رویاهایم!
آلاله سرخ-آبان نود وچهار
...............................................
پ.ن:اندکی صبر...سحرنزدیکست!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.