جمعه ۲ آذر
مناجات شعری از شهناز افشار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۴۲۰۹۴
بازدید : ۵۲۵ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب شهناز افشار
|
یارب
چاردیواری قلبم را
بتو دادم هدیه
حک شده نام تو بر دیوارش
بسته ام در را
به همه عالم و هر یارش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.