جمعه ۲ آذر
تار شعری از ش سپیده ی صبح
از دفتر آب زلال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۴۱۸۵۵
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب ش سپیده ی صبح
|
این روزها
عنکبوت ها چه زود تار می بافند !
مثل :
تار های اتصال قلب ها...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.