شنبه ۳ آذر
دلخوشی شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۴۱۸۱۵
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
به هرکســی که میرسم
دل خوشیامو میــ کُشه
تو غُصــه ی منو نخور
من الـــــکی دلم خوشه
بودو نبود مـــــن دیگه
تو زندگی یکــــی شده
آروزهای دل مـــــــن
آروز های بیـــــخوده
نگو دلـــــت پیش منِ
نگو همیشه بیـــ کسی
درد منو دوره نـــکن
به آخرش نمــــی رسی
اشک منو جــدی نگیر
به غمهای دلم بـــــخند
دوره ی بــــــی وفایی
دل به دل کـــسی نبند
یه بغل عشـــقُ نوازش
با خــودت برام آوردی
به منو دیــونگــــــــیام
صــــادقانه دل سپردی
کاش از اول مـــیدونستم
درد تو درد مـــــــنم بود
لحــــــظه ی که میرفتی
لحظه ی شــــکستنم بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.