سلام گرامی دوستان
گرچه دیره ولی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان عالم حضرت عشق ، آقا ابا عبد الله الحسین (ع) و هفتادودوتن لاله عاشق را به همه شعر نابیها تسلیت عرض میکنم
عشق يعني دست دادن با خدا عاشقی یعنی که الوعده وفا
عشق یعنی راز های بی نیاز عاشقی یعنی همین سوز وگداز
عشق یعنی چون مصابیح الدَجی عاشقی یعنی که اعلام التقَی
عشق یعنی حج ، همین سعی وصفا عاشقی یعنی سجود اندر خفا
عشق یعنی در شبی حیران شدن عاشقی یعنی تمام جان شدن
عشق یعنی یک دل و یک دلبری عاشقی یعنی سرا پا سروری
عشق یعنی کل ارض کربلا عاشقی یعنی حسین سر جدا
عشق یعنی از تبار یاس باش عاشقی یعنی که چون عباس باش
عشق یعنی هیجده ساله شدن عاشقی یعنی علی واره شدن
عشق یعنی یک حدیث و یک مثل عاشقی یعنی که احلا من عسل
عشق یعنی ما رأیت الا جمیل عاشقی یعنی که صبر اندر قتیل
عشق یعنی کربلا ، کرب و بلا عاشقی یعنی که لبیک و ولاء
عشق یعنی کل عاشورا حسین عاشقی یعنی عزا و شوروشین
عشق یعنی در جوانی پاک باش عاشقی یعنی که سینه چاک باش
عشق یعنی چون مسیحا دم شویم عاشقی یعنی که ما آدم شویم
تقدیم با عشق به تمام دوستان
سروده شده در تاریخ 1394/08/10
منتظر نظرات و نقد زیبایتان
مرتضی اربابی حکم آبادی (مسیح)