جمعه ۲ آذر
بغض قلم شعری از مهدی صادقی مود
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۸:۱۷ شماره ثبت ۴۱۷۹۳
بازدید : ۷۳۵ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی صادقی مود
|
کمکم کن ، فقط همین بارو
بغلم کن ، بریز دیوارو
باغبان شو بیا و خوشه بچین
از لبم بوسه های تب دارو
با دو چشمِ خمارِ یوسفی ات
کور کردی منِ زلیخا رو
به تنم فرصت وصال ببخش
بیش از اینم دگر میازارو
تا دخیلِ تو شد شفاش بده
این منِ مستِ بی تو بیمارو
قمری در مدارِ خورشیدم
تنگ تر کن دهانِ پرگارو
غزلی عاشقانه می شنوم
از لبِ تو سپیدِ نیما رو
.............................
.............................
گفتنی نیست این دو مصرع شعر
قلمم بغض کرده اینجارو !
باز هم بابِ دل نشد غزلم
بلدم من فقط همین ها رو !
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب ممنونم عزیز بزرگوار | |
|
سلام جناب رمضانی عزیز سپاسگزارم به قول خودمان خیلی هم ممنون | |
|
سلام جناب نوری عزیز سپاسگزارم زیاد... | |
|
سلام جناب انصاری عزیز ممنونم بزرگوار | |
|
سلام گرامی خوش آمدید ممنونم | |
|
سلام مجدد ممنونم | |
|
سلام سرکار خانم لطف کردین ممنونم | |
|
سلام جناب ملایری عزیز ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.