شنبه ۳ آذر
من گنهكارم – ولیكن تو گناهم را ببخش شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ ۰۷:۲۹ شماره ثبت ۴۱۷۱
بازدید : ۷۴۱ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
من گنهكارم – ولیكن تو گناهم را ببخش
ظلم بسیارم – ولیكن تو گناهم را ببخش
در نماز وروزه و جمله عبادت های خود
سهل انگارم – ولیكن تو گناهم را ببخش
جای شكر و جای حمدت كفر می گویم بسی
من من گرفتارم – ولیكن تو گناهم را ببخش
جای اینكه آرزوی دیدن رویت كنم
فكر اغیارم – ولیكن تو گناهم را ببخش
مهربانیهای تو بی حد و مرز است آفرین
من بدهكارم – ولیكن تو گناهم را ببخش
بنده هستم من ولیكن كو نگاه بندگی
از تو شرم دارم- ولیكن تو گناهم را ببخش
فرصتی دادی به من تا این كه دل جوئی كنم
من دل آزارم – ولیكن تو گناهم را ببخش
ای كه ما را مهلت عذر و ندامت می دهی
من خریدارم – ولیكن تو گناهم را ببخش ------------------------------ شب افروز1/5/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.