يکشنبه ۲۷ آبان
حضرت امام حسین علیه السلام شعری از علی اصغر سلطانپور
از دفتر نسیم عدالت نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۱:۱۷ شماره ثبت ۴۱۴۰۹
بازدید : ۴۵۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علی اصغر سلطانپور
آخرین اشعار ناب علی اصغر سلطانپور
|
ای اولان کرب و بلاده جدینیـــن دینینــه قــــــــوربــــان
ذیکر دییوب دم به دم بیز آغلاروخ غمینــــــده هـــــرآن
تا او زمان کی واردور داماردا قان و جسمیـــــده جـــان
بیزده اوجا سسیله هارای چکوب دییروخ حسین جان
____________________________________
ای شده قـربـــــان به دیـــن جـــــــــدش در کرب و بلا
ذکــرگفته دم به دم و در غمـــــــت گریه می کنیم ما
تا زمانی که در رگها خون است و در جسم ها جــان
ما حسین جان گوییم با بلندتــــــــــرین صـــــــــداهــا
22 مهرماه 94 آذبایجان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.