شهادت نواده حضرت محمد ص و جد بزرگوارم به تمام عاشقان اهل بیت نبوی ص تسلیت باد ..
ای که رنگین شد ز خونت آسمان کربلا
راهـی کــوی خـدا شــد کاروان کربلا
درسها دارد بسی در هر زمانی این قیام
رازها باشد بــسی اندر نهان کربلا
بهر حفظ دین حق یکسر علم افراشتند
سید و سالاردین با عاشقان کربلا
آنچنان رخشید در بزم عرفان وولا
کربلا شد جسم و او گردیده جان کربلا
همچو مرغ نیمبسمل دست و پا زد از عطش
تشنگی شد تا ابد سبکِ بیان کربلا
خونهفتاد دوتن همراه شاه اولیا
جاودان گردید اندر داستان کربلا
دوستان گریه کنید از این مصیبت تا ابد
همنوا با من بخوانید از زبان کربلا
ای ظریف چشتی از بهر حسین شیون نما
قلب خود راهی نما با کاروان کربلا....
شعر از : سیدظریف چشتی
خادم و مخدم چشتیان
شاه است حسین و پادشاه است حسین
دین است حسین و دین پناه است حسین
سر داد و نداد در در دست یزید
حقا که بنای لااله است حسی
شعر از سلطان الهند ، آفتاب چشت حضرت خواجه معین الدین چشتی