يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
دوبال قوی
خواهم ساخت؛
با پر پرندگان.
برای تجربه ی دوباره ی
پروازی بلند!
وخواهم آویخت؛
بر درب معبد قلبم
شاخه هایی سرخ ،
از آدنیس.
اینگونه
مرا زودتر
خواهند شناخت؛
اگر پیدایم کنند
در ایکاریا!
که در قلب من
شعله ای روشن است
از اروس
اروتایی هستم؛
با ترانه ی جاوید
آگاپه!
اما نه ،چون ایکاروس
کمی دورترازخورشید
وروبه سوی آن
پرواز خواهم کرد!
آلاله سرخ-مهرنودوچهار
پی نوشت:
آدنیس:گیاهی از تیره ی آلاله ها
ایکاریا:ساحل یونان
اروس:مهرزیاد
اروتا:عاشق
آگاپه:دوستت دارم
ایکاروس:پسری که با دوبال بسوی خورشید پرواز کرد...
تقدیمت با عشق بانو توکلی عزیزم ،استاد مهرم برای تمام لحظات شیرینی که باسپیدهای زیبایت دارم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.