جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
شب ، بر سرمان آمده ، دستان دعا نیست.
نقاره نزن ، پنجره افتاد شفا نیست .
حالا که تو قادرشده ای ، رستم و قاهر
سهراب دلم مرده ، معین الضعفا نیست .
شایدبخری فیش حج عمره شیطان
حاجی نشوی.،« سعی» تودنبال «صفا» نیست .
ازدست توثروت برسدتاته ایلت
این فرضیه زشت به «قانون بقا» نیست .
شهرتوپراز سنگ و پرازروغن و رنگ است
درشهرتویک شاخه گل و نورو صدانیست
مشهوربه طاووس و پلنگ است ،خیابان
یک کوچه بن بست به عنوان خدا نیست .
_______________________
مریم شجاعی تیرماه 92-
منظوراز قانون بقای انرژی است : انرژی نه به وجودمی ایدونه از بین میرودبلکه از صورتی به صورتی تبدیل ی شود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.