جمعه ۲ آذر
جهنم شعری از زهرا حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۹:۲۶ شماره ثبت ۴۱۱۰۲
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسینی
|
تو از جهنم چه میدانی ؟
به نظر من جهنم همین جاست
که مردمان کشورم
یک به یک...
نه، یک به یک که نه...
سیل سیل
هجوم هجوم
از اینجا گریزانند...
جهنم همینجاست که
مردمم از مرگ باکی ندارند
از غرق شدن در دریا...
هراسی ندارند از مرگ ...
از مردن ها...
اگر جهنم همین جا نیست
پس چرا این آدمها
از اینجا گریزانند؟
پ. ن
راستش این شعر فقط مربوط به مردم افغانستان هست. این روزها جنگ در اینجا شدید شده و من در چند قدمی مرگ قرار دارم...
این رو نوشتم تا احساساتم بیان شوند... شعر ناب تنها جایی هست که منو تشویق میکنه تا بنویسم. دوستان خوبی همچو شما پیدا کردم که حتی شعرهایم که اصلا ارزش خوندن رو نداشتند، خواندند و تشویقم نمودند. ممنونم از همه شما، به ویژه مدیر عزیز.
سربلندی همه تان را خواهانم.
روزگارتان بر مراد....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.