بازمن هستم واین درد ودلی یک سره تنگ
گشته دنیا قفسی غم زده وکهنه وتنگ
بازمن هستم واین فاصله این راه بلند
جاده تکراری وپرپیچ وخم وچاله وسنگ
کوله ای واژه به دوشم شده ام آواره
خسته ام ازخودم و مردم وازاین همه رنگ
تا به کی ازغم واندوه وجدایی گفتن؟؟
مرده آن دخترک شاعره ی شوخ وجفنگ
ماه من بی تو پلنگ قصه هم می میرد
تا به کی ماهی دریای دلم سهم نهنگ؟
برمدارغزلم باردگر کن گذری
شاید این لحظه شداز پاقدمی تازه قشنگ
******************
پیشاپیش عید سعید غدیرخم را
به همه ی شما استادان
بویژه استادبزگوارم
سیدحاجی فکری احمدی زاده ملحق
وسیده بانو آلاله ی سرخ
بانو فاطمه السادات بحرینی
وتمام سادات عزیزشعرناب
تبریک وتهنیت عرض می کنم!
باآرزوی سلامتی ونشاط برای
همه ی شما عاشقان اهل بیت
پانوشت: دوستان عزیزم شاید بهتربودتواین روزای عزیزیک شعر مناسبتی زیبا توپستم می گذاشتم اما متاسفانه من شعرجدیدی نتونستم بگم درباره ی غدیر یه شعر قدیمی دارم که سال گذشته توهمین سایت گذاشتمش ودیگه نخواستم تکراری شه غرض عرض تبریکی بود که امیدوارم پذیراباشین