شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: گلکم آی گلکم
تقدیم به: بانو ق-د
**
گلکم آی گلکم
گلک این دلکم
گلک (ه) باغ (ه) دلم
گلک (ه) خوشگلکم
**
گلک (ه) دشت (ه) گلم
گلک (ه)باغ (ه)دلم
گلک(ه) چشم (ه) منی
گلک (ه)خوشگلکم
**
گلکم(ه) عروسکم
عروسک( ه )خوشگلکم
عروسک ( ه)این دلکم
دلک (ه) بی طاقتم
**
گلکم (ه) دلبرکم
دلبر(ه) خوشگلکم
دلبر( ه) دل (ه)منی
دلبر (ه)خوشگلکم
**
دلبرو ماه (ه) منی
دلبر( ه) چشم ه منی
دلبر (ه)دل ه منی
دلبر(ه) خوب ه منی
**
دلبر (ه)( نگاه) ه من
دلبر(ه) چشمای من
دلبر(ه ) قشنگ ه من
تک (ه) گل (ه)تنهای من
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/7/1- بدیه- ناتمام- تقدیمی- بر اساس بخشی از یک ترانه قدیمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.