سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        گلکم آی گلکم

        شعری از

        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

        از دفتر دفتر اول : یاد یار نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۸ شماره ثبت ۴۰۷۷۸
          بازدید : ۷۱۵   |    نظرات : ۲۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         هزار و یک ترانه
        دفتر اول:  یاد یار
         نام ترانه: گلکم آی گلکم
         تقدیم به:  بانو ق-د
        **
         گلکم آی گلکم
         گلک این دلکم
         گلک (ه) باغ (ه) دلم
         گلک (ه) خوشگلکم
        **
         گلک (ه) دشت (ه) گلم
         گلک (ه)باغ  (ه)دلم
         گلک(ه) چشم (ه) منی
         گلک  (ه)خوشگلکم
        **
         گلکم(ه) عروسکم
         عروسک( ه )خوشگلکم
         عروسک ( ه)این  دلکم
         دلک (ه) بی طاقتم
        **
         گلکم (ه) دلبرکم
         دلبر(ه) خوشگلکم
         دلبر( ه) دل  (ه)منی
         دلبر  (ه)خوشگلکم
        **
         دلبرو ماه (ه) منی
         دلبر( ه) چشم ه منی
         دلبر (ه)دل ه منی
         دلبر(ه) خوب ه منی
        **
         دلبر (ه)( نگاه)  ه من
         دلبر(ه)  چشمای من
         دلبر(ه  ) قشنگ ه من
         تک (ه) گل  (ه)تنهای من
        **
         حسن بذرگری(آیین)
         توضیحات: سرایش94/7/1- بدیه- ناتمام- تقدیمی- بر اساس بخشی از یک ترانه قدیمی
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0